joi, 7 mai 2009

Un zambet

O noapte, o furtuna, o picatura, un zambet.
Astea sunt cateva cuvinte desprinse dintr-un cantec
Aseara l-am creat pentru o persoana draga
Imi este aproape mereu langa mine la greu e o fata

Un zambet e deajuns sa imi spuna ca ma iubeste
Daca nu asta vrea sa spuna atunci inseamna ca ma doreste
E o fata simpla ce ma facut sa gandesc complicat
E ceva mai diferita dar imi place de ea si e adevarat

Chiar daca au fost cateva situati dificile in viata noastra
Am trecut peste ele cu lupta si cu multa vointa din partea noastra
Au trecut zile si nopti ce ne gandeam la unu la altul si zambeam
Ne gandeam cum unu pe altul usor usor ne doream

Zambete vedeam in fiecare zi, afara cand ieseam impreuna
Ne bucuram de viata, ne bucuram de noi, ne bucuram de o gluma
Au fost niste zile ce nu pot fii uitate si vor urma si altele la fel de minunate
Si astea au fost niste mici zambete create ce nu vor fii asa usor uitate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu