duminică, 28 iunie 2009

Iubito mi'e dor ...

E o noapte la fel de liniştită ca şi tine.
Dar nu ştiu de ce îmi zboară gându numai la iubire.
Vreau să o simt dar nu prea pot.
Cred că nu am să reuşesc poate doar mort.

Mă gândesc la tine în fiecare noapte.
Vreau să am puterea să te am lângă mine aproape.
Să-ţi pot şopti la ureche gândurile ce mă apasă.
Poate doar aşa dorul de tine poate mă lasă.

Crezi că dacă te las de capul tău vb fi bine?
Nu vreau să te pierd dintr-o prostie.
Vreau să fi lângă mine, să fi în siguranţă.
Nu vreau să cazi ca altele în plasă.

Îţi spun toate astea pentru că ţin la tine.
Şi că mie frică să te pierd pe tine, iubire.
Noaptea când nu ai somn, citeşte înainte.
Poezia asta şi ai să vezi cum, tu ubita mea, ai să adormi cuminte...

Multumesc IrinutsSa pentru titlu :D >:D<

2 comentarii:

  1. Amalgamul de cuvinte si sentimente transmise in poeziile tale par a creea un Paradis... chiar imi starnesc amintiri si ma introduc intr-o stare de melancolie.. sunt superbe... pls treci si pe la mine cu niste pareri http://worldssweetestsymphony.blogspot.com Mara

    RăspundețiȘtergere
  2. yo're a poet... 4sure

    RăspundețiȘtergere