duminică, 16 august 2009

Gandul

Dupa toate ce s-au intamplat am ramas doar noi doi acum
Si nimic nu-mi poate sta in cale nici cel mai des fum
Merg cu capul inainte fara sa-mi pese de nimic
Acum sunt doar eu cu tine si numai tie ti-am povestit

In fiecare zi ti-am trimis cate o scrisoare si asta ma doare
Pentru ca nu am putut sa-ti spun in fata tot ce e in sufletul meu, dar caut o cale
Sa iti arat adevaratul EU cum este defapt
Un mic romantic ce isi cauta iubrea in sensul cuvantului adevarat

Dar pot spune ca la tine am gasit acel ceva
Si uite cum tu ingeras mi-ai aratat calea
Mi-ai deschis ochi catre o noua speranta si un nou viitor
si sincer acum de tine chiar imi este dor

Sper ca maine sa fie la fel si sa zambim
Sa ne uitam in fata si sa vedem cat de mult noi doi ne iubim
Sa ne spunem in fiecare noapte cate un alint
Si apoi in fiecare zi eu sa-ti spun ca tu esti ingerul ce m-a pazit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu