marți, 24 noiembrie 2009

Tacerea

Zambetele treceau, ma uitam
Nu vedeam ce se intampla, dar scapam
Scapam multe ideii pierdute in copilarie
Cand ne jucam, mi-e dor de tine

Mi-e dor de acele momente adevarate
Mi-e dor sa revad amintirile uitate
Dar nu se intampla cum vreau eu
Se intmpla ca asa vrea D-zeu'

Si vreau mai mult de la viata asta
Vreau sa imi vad in ochi speranta
Vreau sa vad in ochi tai sclipire
Vreau sa stiu ca Tu esti cu mine

Dar nu prea vorbim, e liniste
Vorbele nu mai incap, e liniste
Ne sarutam si tot...e liniste
Nu mai aud nimic, e liniste...

Tacerea ne surzeste de tot
Nu mai auzim nimic, deloc
E mai bine asa, zambesc
Dar eu vreau sa vorbesc

Nu am ce spune in aceste momente
Mai bine tac, nu vreau regrete
Vreau sa ma las purtat de sentimente
Sa fim unul din doua suflete

Sa ne sincronizam emotiile
Sa ne afisam zambetele
Lumea sa se uite la noi
Si noi sa continuam in doi

Mai am putin si iti aud gandurile
Mai am putin si vin la mine
Le pot simti, le pot trai
Imi dau speranta, vom zambi

Parca nu ma pot satura din tacere
Parca iubesc sa ne sarutam, din placere
Sper sa dureze mult mai mult decat tacerea
Sper ca tu sa ramai cu mine, asta e durerea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu