luni, 16 august 2010

Gandul ce ma face sa zbor

Si uite cum zbor usor
Parca as merge p-un coridor
Aici totul e asa de frumos
Pacat ca totul e pe dos

Spun unele cuvinte fara sa vreau
Le spun din cap, fara sa ma uit, dau
Cu ochi inchisi spre nemarginita speranta
Astazi sunt aici, manie fara viata

Vreau sa plec, nu mai suport
E un loc neprietenos
Lumea jigneste fara nesimtire
Si lupi stau la panda dau lumii de stire

Ca un om este nou printre ei
Un om ce e prada pentru lei
Il vor macelari fara cuvinte
Si asta numai din cauza unor ganduri auzite

Speram sa pot face ceva din lumea asta
Dar nu am reusit, sa terminat prea repede pasta
Pixul nu mai scrie ce am in cap
Imi iau usor zorul spre adevarat

Stiu ca voi calatori mult timp de acum incolo
Dar voi astepta, rabdare am, dar nu am incotro
Lumea sper ca se va schimba
Si gandul meu nu va mai zbura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu