sâmbătă, 20 decembrie 2008

O povetse...

O povetse

Formez numarul din instinct ma apropi de receptor
Suna....... tin strans telefonul in mana dar iar raman fara ton...
Incerc sa o sun sai spun cami pare rau pentru ceam facut
Dar cred ca nu ma ierat nici nu ma gandesc ca ia trecut
Durera care iam provocato cand pt alta am lasato...
Stii chiar imi pare rau nu am vrut dar pe loc daca mai fii vazut
Parca vrajit de acea fata cu par blond si ondulat pe loc mia placut
Hmmmm nu am ce face stii mereu o blonda ma atrage....
Dar nu uita stii nevasta e nevasta amanta e alta
In fiecare zi ma gandesc la tine ma uit la telefon si te vad pe tine
Stii miai placut din prima zi de cand team vazut eu eream direct lolnley
Au trecut cam 6 zile de cand nu ai vorbit cu mine...
Inca ma gandesc la tine gandul numi trece stii prea bine.

Asa ar suna mai pe lung dar sa o scurtam.....



Formez numaru’ dau din reflex
Suna si aud tonu da raman perplex
Incerc sati spun iartma da ma gandesc
Ca nu ai vrea sa vorbesti cu mine
Stiu tiam facut rau si nu am facut bine
Teal lasat pentru alta, nu e genu meu.....
Chiar daca umblu dupa fuste ca un derbedeu....
Mia placut nam ce sa ii fac..
Cand am vazuto blonda mam blocat..
Imi plac blondele bine facute
La piept postrtior da nu si la minte
Da nu uita nevasta e nevasta
Si amanta e una din miile de proaste
Care mau agatat in capcana lor
Sau care stiu ele ce vor
In fiecare zi ma gandesc la tine
Ma uit la telefon inca mai am imaginea cu tine
Stii din prima zi de cand team vazut
Din prima zi team placut
Si direct nu am mai stat pe vorbe
Am venit tiam spus ca nu sunt ca miile
De baieti care iti vor doar trupu
Si eu ca prostu itzi vreau doar sufletu
Au trecut cam 6 zile de cand nu neam vorbit
Dar eu stiu ca tu nu ai iutat cat de mult neam iubit
Subit imi suna telefonu si curios ridic receptoru
Aud o voce calda si imi spune:
“Buna........”
“Stii miam adus aminte de tine.....”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu