sâmbătă, 13 decembrie 2008

Stau pe canapea....

Scriu, ascult stau pe canapea
Dar totusi numi ies versurile cum as vrea
Incerc sa fac o piesa pentru tine
Dar pixu nu ma asculta si il pun in vitrina
Dau peste o poza de cand eream impreuna
Mi-am adus aminte cand ti-am spus primul “buna”
Si acum ma doare despartirea...
Ca nu ai stiut cum sami iei amintirea.....
Care o mai aveam cu tine
Caci mie greu sa ma mai gandesc la bine....
Totusi ma mai intreb ceam facut??
De ce mai facut sa regret atat de mult
Incerc sa ies din casa.....
Dar sufletu nu ma lasa si totusi inca imi pasa...
Dar acum stau pe canapea
Incerc sa imi alint durerea.........
Timpul a trecut si de tine am uitat de mult
Stau pe o banca langa o fata
Caruia i-am promis sa nu o dejamagesc niciodata
Tu vii intamplator te uiti subtil fara sa vrei
Eu ma enervez te intreb “Ce dracu mai vrei?”
Te iau cam direct stiu te doare dar te las mai lent
Intelege intre noi nimic nu o sa mai fie
Poate doar o mica poate prietenie.......
Mai stii tiam daruit inima odata
Dar tu mai luat in batjocura si iata....
Nu ai ramas decat o amintire uitata
Ce in trecut a fost si ea frumoasa da lasa
Am pe alt cineva pot sa zic cai nevasta mea...
Si nu mie rusine sa spun cai mai buna ca tine fata mea....
Dar lasa timpu a trcut eu mam maturizat de mult
Tu stai suferi si iti aduci aminte de ce ai facut.......
Iti vin in cap zeci de amintirile cu noi
Te rogi la Dumnezeu sa ne aduca inapoi
Dar nu se va intampla asta cu noi doi...





E scrisa de mine, astept pareri....

Un comentariu: