sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Monolog 5

Au trecut zilele,
Acum numar lunile...

Da trece timpu si eu cu el, sau pe langa el?
Nu stiu ce vreau, nu stiu ce fac, nu stiu ce nu stiu.
Viata mi-a demonstrat ca exista fel si fel de oameni.
Si acesti oameni au calitati mai bune sau mai rele.
Intetni mai bune sau mai rele si caractere mai bune sau mai rele...
Cand incepi sa cunosti o persoana, incepi sa-i descoperi defectele.
Si acele defecte chiar nu mai conteaza cand stii ca ti-e prieten.
Il accepti asa cum este el, felul sau de a fi.
Stii? Eu unu ma consider ciudat. Dar nu stiu de ce?
Adica am multe talente (si acum nu spune ca sunt modest, pentru ca sunt)
Si nu stiu daca m-am certat cu cineva vre-o data.
Sunt un om foarte comunicativ si foarte prietenos.
Asa prietene, cu astea fiind spuse, sa ne auzim cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu