sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Monolog 6

A trecut o secunda,
A trecut un minut,
A trecut o ora,
A trecut o zi,
A trecut o saptamana,
A trecut o luna,
A trecut un an...

Azi m-am uitat asa putin peste trecutul meu.
Si ce sa vad, ca eu chiar am facut multe.
Da chiar am facut, de exemplu:
Am fost pe o scena in fata unei multimi de oameni.
Am cantat in fata acelei multimi de oameni.
Am prezentat in fata unei multimi de oameni.
Am dansat in fata unei multimi de oameni.
Am o multime de prieteni.
Am avut destule prietene, cu unele inca mai vorbesc.
Am o iubita si chiar tin la ea.
Am avut probeleme cu parinti dar se intampla.
Am dat de permis si uite ca il am.
Am ajuns in clasa a 12-a fara sa raman repetent sau corijent.
Am facut in viata ce am vurt eu si ce au vrut ai mei.
Am o sora ce tine la mine si eu la ea.
Am o mama ce ma iubeste extraordinar de mult.
Am un tata ce nu-mi da pace, dar ma iubeste asa cum sunt.
Am avut toate animalele de casa posibile.
Am un papagal ce ma injura, trist dar adevarat.
Am un caine ce se gandeste cand naiba mai il scot afara.
Am niste colegi ce suntem ca o familie.
Am doar un prieten ce e cel mai bun.
Am inca o mica familie in parcul IOR.
Am avut mana rupta si uite ca inca scriu.
Am scris 100 de poezii si am trecut pe monologuri.
Am avut multe greseli in viata dar uite ca traiesc.
Am si regrete ce inca nu imi ies din minte.
Am si suparari ce ma mai doboara la pamant.
Am si bucuri ce ma ridic la cer.
Am avut si probleme de sanatate dar traiesc.
Am avut si credinta dar nu mi-a folosit.
Am vecini ce ii trezesc de fiecare data cand imi uit cheile acasa.
Am incercat cateva lucruri mai neobisnuite dar sunt viu.
Am o legatura speciala cu iubita mea.
Am mers cu colegi la munte.
Am petrecut cu cineva revelionul.
Am facut destule sporturi si acum m-am lasat.
Am invatat sa gatesc de la tata si stiu sa gatesc.
Am facute poze si din gresala le-am sters pe toate.
Am desenat lucruri ciudate dar nu le-am dat importanta.
Am avut viziuni dar nu s-au adeverit.
Am avut deja-vu-uri si nimeni nu ma crezut.
Am avut mii si mii de sentimente si emotii.
Am avut si multe lacrimi varsate si rasete adunate.
Am fost facut de ras in fata prietenilor, dar nu imi pasa.
Am vazut cum un om isi poate sapa singur groapa.
Am ajutat un om la nevoie.
Am tradat un om.
Am mintit multa lume.
Am aratat adevarata fata doar unui singur om.
Am spus multe lucrui in trecut.
Am spus dar nimic nu sa retinut.
Am sa devin nu psiholog si unu bun asta imi doresc.
Am avut si clipe de sinucidere si uite ca nu s-au intamplat.
Am avut si prieteni imaginari.
Am compus si melodi cei cert de Hip Hop.
Am fost intr-un studio de inregistrari profesionist.
Am fost pe platoul de filmare a unei emisiuni.
Am fost la un mega concert Placebo.
Am vazut sute de filme ce m-au inspirat.
Am studiat orice m-ia iesit in cale.
Am avut prima mea aventura la varsta de 9 ani.
Am avut momente cand romanticul din mine ma conducea.
Am avut momente cand demonul din mine ma prelua.
Am avut momente cand pentru mine nimic nu mai conta.
Am vrut sa scriu aceasta lista sa ma cunoasteti mai bine...
Si atat am avut....
Si de acum incolo o sa am!
Cu bine Prietene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu