joi, 25 februarie 2010

Nu mor azi...

Cum zilele trec, trec si eu peste amintiri
Nu imi aduc aminte prea bine dar tu nu mai imi scrii
Cum faceai odata si ne povesteam in fiecare noapte
Erai aici langa mine te simteam aproape

Si nu mai pot iti jur mi-e dor de tine
Si nu vreau ca noi doi sa mai mergem pe strazi straine
Vreau ca intr-o zi sa ne intalnim privirile
Sa simti adevaratul cuvant iubire

Sa iti demonstrez ca pot merge pana la capatul lumi
Doar pentru tine
Ma pot lupta cu orice din lumea asta intreaga
Pentru tine

Si din gluma dam in serios, te iubesc
Nu vreau sa patesti ceva, fericirea iti doresc
Sa zambesti pentru ca imi esti draga
Esti parte din inima mea, o parte intreaga...

Nu intelegi asta e fericirea mea
Tu sa fi langa mine, asta se va intampla
Cand tu vei scapa de supararea din inima ta
Dar sper ca eu ti-o voi alina

Cu un zambet cu o imbratisare si un sarut
Sa iti spun in fata cat te iubesc de mult
Si fericire sa iti daruiesc, dasta sunt aici
Voi fi mereu pana cand ne vom desparti, sau nici atunci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu