luni, 8 februarie 2010

Scos de la negativ

Printre zeci de rnaduri am dat peste un cuvant
Un pic mai interesant, in cap mi-a venit un gand
Despre sentimentul ce il traiesc si il am in inima
Precum eu iubesc, traiesc, gandesc, dar nu am rima

Deodata ma bat cu mii de lini negative
Vor sa ma doboare dar nu sunt rime
Eu le dobor doar prin simple cuvinte
Simplu fapt ca doar le spun din inima

Dar lupta nu s-a terminat, deabia a inceput
Vad cum negativele intr-una singura s-au conceput
S-a strans lupta, acum e unu la unu
Cum pot infrange o mie de cuvinte doar cu unul?

Incerc ca simplific orice micare complexa a mea
Incerc sa fac din negativ pozitiv dar nu vrea
Simplu cuvant ce imi vine in mine e iubire
Cu asta pot invinge doar daca tu crezi in mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu