joi, 23 aprilie 2009

Durere

merg pe langa tine nu mai imi pasa
merg mai departe ma gandesc dar mai bine lasa
nu conteaza cea fost intre noi
acum sunt dor eu si tu nu mai exista doi

ma gandesc la zilele cand singur pe strada
mergeam si ma gandeam prin minte imi treceai deodata
plang ca prostl dupa tine
dar am uitat ca asta nuti convine

plangi si tu ce sa spun mam obisnuit
acum sunt mare nu mai sunt copilul tampit
am crescut am evoluat am invatat
dar tot nu ma pot ridica sunt inecat

zambesc oare am de ce, nu stiu
poate zambesc sa arat lumii ca sunt viu
vorbesc nu am de ce , nu stiu
poate sa auda lumea ca am un suflet pustiu

merg si tot merg e liniste pe strada
dar de ce am fost creat, cinea imi raspunde dendata
ai fost creat ca sa iti vezi durerea cu ochii
eu am plecat capul si nu mai vad decat niste copii

imi aduc aminte de mine cand eream in plina viata
dar acum am crescut am si mustata
nu stiu de ce scriu toate astea
poate doar doar sa aflii tu povestea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu