duminică, 26 aprilie 2009

In iad

ma gandesc la tine ca la un viitor cu speranta
dar ea nu mai straluceste si a ascuns adevarata fata
sa ascuns de mine nu mai vrea sa pledez
vrea sa stau si eu ascuns sa incep sa gandesc

ca vrea sa uite de ea si de tot, sa uite de amintiri
dar nu pot si acum le mai am in minte parca ar fi vi
deodata ma trezesc cu ea in fata si imi spune
ca tot ce a fost intre noi chiar a fost pe bune

nu mai e lume sami spuna ce sa fac e bine
acum sunt pe cont propiu si te mai am pe tine
si sper ca in viitor sa fii numai cu mine
si sa stam unu langa altu la rau si la bine

dar nu cred ca se va intampla asta si sper
spun aici niste cuvinte ce sunt strigatoare la cer
cer indurare si sa te intorci la mine
eu vreau sa fiu cu tine si numai cu tine

te rog uitate in trecut si spunemi ce vezi
eu vad o pereche perfecta, tu ce crezi?
nu nu mai spune nimic stai acolo ca iti explic
eu voi fi langa tine si atat am vrut sa zic

in mii de gandrui inceat incep sa vorbesc cu mine
dar totusi incer sa te fac sa te intorci cu bine
mii de probleme si intrebari cu raspuns direct
nu mai am ce sa spun decat sa vorbim incet

sa nu ne auda cineva din lumea intunecata
ca apoi o sa vina peste noi si nu o sa mai fim ca altadata
iti spun acum totul in fata crezi ca nu voi gasi alta fata
nu te inseli si daca da nu o sa fie la fel, pe una am lasato beata

iti povestesc sa intzelegi ca te vreau numai pe tine
vreau sa fii langa mine vreau sa te vad bine
vreau zile insorite si nopti infinite
vreau tu sa fi in acele zile si nopti fericite...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu