joi, 23 aprilie 2009

Lacrimi

Langa un mic lac mam asejat
Lam privit adnanc si am creat
Un loc unde ma simt ca acasa
Unde sa am ce pune pe masa

Dar nu am reusit sa fac lucrul
Am reusit doar sa vars sucul
Am inceput si am plans
Pentru ca erea singurul meu deajuns

Lacrimi au inceput sa curga
Si sufletul mi-l alunga
Trist e omul ce plange
Daca mai are si din ce motive

Viata trista cateodata
Fericita, nu mai bine pleaca...
Doar tristete in jurul meu
Doar lacrimi ce cureg mereu

O povetse despre o picatura
Ce a reusit sa imi pice in gura
I-am simtit gustul amarui
Stiam ce va urma, dar nui

Nui nimeni cui sa-i spun
Or sa inceapa sa ma creada nebun
Le-am spus picatura e fermecata
Ei nu au crezut ziceau mai bine pleaca...

Am plecat, ei au stat, eu nu am ramas
Povestea o s-o continui, fara ei
Ca ei, miau adus numai dureri
Dar ii salut respectuos, bun ramas...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu