joi, 23 aprilie 2009

Zambesc

Ceva scris din suflet deci nu ma astept sa iasa bine...

Zambesc, zambesc de dragul unor persoane
Le pot numara pe degete, si stiu ca ma doare
Ca doar ele ma pot ajuta cand sunt in impas
Si ca pot trece peste tot cu un singur pas

Pot incepe cu prima persoana mama
Cine mia dat viata, cine ma invatat, cine vrea,
Vrea sa fiu baiatul cel dorit si drag
Sa stau cuminte sa ii fiu pe plac

Tata o fii el mai dur dar stiu ceva
El e sensibil la sanatatea mea
Are grija de mine si nu ar vrea
Sa mi se intample vreodata ceva

Surioara mea mai mica, zambesc si pentru ea
Chiar daca mai ma cert dar stiu ca vrea,
Vrea si ea sa fim impreuna la greu
Si cand o sa fim mari sa ne ajutam mereu...

Colegii mei cei fara care scoala ar fii plictisitoare
Pot spune ca fara ei nu mas mai duce in aceea inchisoare
Cand mergem inafara orelor de curs si ne distram
Noi stim ce vrem si stim cand trebuie sa plecam

O fata ce ma cucerit din a doua privire
Ce mia aratat o cale, doar dintr-o clipire
O iubesc si pot spune ca zambesc adevarat
Chiar daca acest lucru ei ii se pare ciudat

Atat am avut de spus in declaratia mea
Sper ca intr-o zi sa o ia in considerare cineva
Sau sa ramana necitia pana mor
Si dupaia sa vedeti ca am fost erou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu