joi, 23 aprilie 2009

Un calator

Merge singur în găsirea iubiri mult căutate
Încearcă să nu se lase, să nu dea în spate
Are o mică speranţă şi încă se ţine de ea
Crede că în curând îşi va găsi dragostea

A trecut ceva vreme si tot nu a găsit ce căuta
A încercat tot ce se putea dar nu a găsit metoda
În drum a dat peste alt călator, mai îndrazneţ
El căuta faimă si avere, erea cam vorbăreţ

Dar la-m întrebat: "Ce poţi face tu cu nişte bani?"
"Poţi cumpara o iubire să dureze ani?"
"Poţi să cumperi încredere într-o persoană?"
"Sau poţi să cumperi macar o iubire de-o vară?"

El s-a pus pe gânduri ş-un răspuns mi-a dat:
"Nu, nu poţi să faci ce mi-ai cerut, dar cred că am aflat"
"Am aflat de la niste săteni că au găsit iubirea"
"Mi-au spus secretul dar vreau şi eu în schimb ceva"

"îmi poţi spune unde găsesc ce caut de ani?"
Eu i-am raspuns:"Da, uitate în jur şi ai să vezi numai bani"
"Daca eşti deştept, ai să ştii cum să-i îmulţeşti, să ai destui."
El nu ma înţeles, dar am încercat să-i explic dar cui?

El îsi continuă drumul său în singuratate
Dar am aflat că cineva îl caută de departe
A auzit că este în căutarea iubiri adevărate
Şi-a venit să-i spună secretul iubiri sperate

Şi mi-a spus:"Să înveţi, să ai răbdare"
"Că doar ştii speranţa ultima moare"
"Şi când o vei găsii nu fii atat de sigur din prima"
"Trăieşte clipa si vezi la sfârşit ceea ce va urma"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu