luni, 14 decembrie 2009

Ciudat sentiment

Iarna... Da e ciudat sentimentul
Cand tu vrei totul si totul imi ceri
Cand vreau sa terminam tortul
Tu nu, vrei mai mult, ma iei

Ma iei departe in nori argintii
Nori ce aduc lacrimi albe
Acele lacrimi parca ar fi vii
Dar tot nu te simt, esti departe

Departe ai plecat, in zare...
Alerg dupa tine, dar nu te gasesc
Ciudat, ceva in piept imi trasare
E acel sentiment ce spune:"Te iubesc!"

Si nu iti pot spune aceste cunvinte
Ai plecat cu inima mea
Eram doua suflete pereche
Acum imi e dor de ea

De ea si de tine imi e dor
Sa va mai vad odata as vrea
Ma sec pe zi ce trece, eu mor
Si tot nu am apucat sa o vad, nu mai era

Ciudat, e un gol in pieptul meu
E acel gol ce imi seaca corpul
Il simt in mine mereu si mereu
Dar am sa fac sa fie bine, am sa fac totul

Tot ce depinde de puterea ce o am
Putere ce se terimna pe secunda ce trece
Asta nu e viata ce mi-o doream
Am inchis ochi, eu am last-o sa plece...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu