vineri, 18 decembrie 2009

Monolog 7

E decembrie,
E Craciun,
Vine Revelionul...

Pana mea, sunt sarbatorile si cu toti ne agitam prin jur
Numai eu stau chill in fata PC-ului si va scriu voua
Adica, chiar nu am ce face mai bun...
Vorbesc cu toata lumea din lista mea de mess :D
Si o sa le sugerez sa imi spuna o urare de craciun sa vedem:
Any: Craciun fericit ( prima :D )
Andreea Rawr: craciun fericit? ( cam nehotarata :)) )
cr4K3R: ho ho ho la multi ani sa traiesti 1000 de euro ( el e un coleg )
Beibi AkA Antulia :x Baby: sa iti gasesti gagica...si punct,desigur! ( ce urare :)) )
sorina :): craciun fericit ( simplu si direct :)) )
Jackie jackie: craciun fericit ( el e:D )
Urban! Stuff...: sa se blocheze sacul lui mos craciun in pomul tau ( foarte darnica )
Am dat mass... astept...
emil barosanu: de craciun fii mai bun fii adevarat spunde da nu spune nu la TUBORG CRISTMAS BREW~!!!!!
««• RªŠzWªÑ •»»: vedeati-as ochii aia beliti innsicriu .. Craciun Fericit
masterix.art92: Sarbatori fericite si un An nou fericit
a functionat :D gata sunt de ajuns :D
Sa ne auzim cu bine prieteni! :D
Craciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu