marți, 1 decembrie 2009

Monolog

E luni,
Tu marti,
Eu miercuri,
Tu joi,
Eu vineri,
Tu sambata,
Eu duminica.....

Greu, pffff, e greu cand vorbesti de unul singur si ea nu te vede.
Greu, cand te gandesti ca sufletul tau e la ea.
Pffff, nu ma mai gandesc decat la ea si atat.
Cum? Nu ma auzi? Ciudat, eu parca vorbesc sau ce dracu fac?
Stii m-am gandit de mult la ceea ce voiam sa iti spun azi dar tac...
Tac ca nu prea am ce spune stii, pffff, e greu sa iti vorbesc esti inchisa.
Si eu incerc sa intru in viata ta cu picamarul sau ceva de genul...
Pffff, tot ma gandesc la ziele acela senine ce le petreceam impreuna.
Stii? Chiar mi-au placut si inca mai tandesc dupa acele zile... E greu... Pfff....
Greu sa aduc fericirea intr-un trup lipsit de sentimente.
Un trup ce nu lasa nici un sentiment inauntru.
Greu si eu tot ma zbat sa fie bine, ma auzi?
A da am uitat e un monolog si tu nu ai ce auzi.
Dar am sa-ti spun totul dupa ce termin aici.
Am sa-ti spun tot ce am pe suflet, tot ce ma apasa, tot ce trebuie.
Ai sa plangi, stiu, si nu o sa fie asa de usor, plang si eu, nici mie nu mi-e usor.
Asta e! Am s-o fac.... Pffff... E greu...
Viata nu mi-a rezervat nici un loc in spectacolul vietii si al iubirii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu