miercuri, 2 decembrie 2009

Monolog 2

E miercuri,
Tu joi,
Eu vineri,
Tu sambata,
Eu duminica?

Si tot asa imi continui micile mele povesti prin monologuri.
Stiu inca o data o spun ca e greu... si chiar e greu...
Incerc sa zambesc dar nu mai reusesc... pfff...
Ascult aceasi voce ce ma pus sa dau drumu la mana.
Sa ma desprind din ceva ce nu era stabil si ma luat in brate.
Da! Ea ma luat in brate si mi-a spus: "Ai incredere, o sa fie bine."
Am crezut, dar m-am cam inselat in privinta asta si uite!
Acum vorbesc singur si nu am cu cine impartasi aceste sentimente.
Trairi sau chesti dastea complicate sau amestecate.
Greu... Pfff... Stii? Cand imi mergea mai bine, a tresarit.
Ce? Te intrebi nu? A treasrit o mica sclipire ce nu imi da drumu acum.
Vrea sa stau langa ea si sa nu plec, aici sa stau!
Pfff... Eu stau nu am ce face, imi place, dar asta e...
Pauza, sau nu? Nici eu nu stiu ce mai vreau... Greu...
Greu sa stii ca cineva acolo nu este pentru tine, ci e pentru el sau ea...
Greu sa stii ca impreuna tot nu poti face nimic si tot taci si nu faci nimic...
Asta e... S-a terminat ziua dar mai ne vorbim si maine. Cu bine prietene...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu