duminică, 20 decembrie 2009

Peste margini

Nici timpul nu ma poate desparti de tine
Nici cea mai mica lacrima nu te aduce langa mine
Dar nimic nu te poate face sa nu te mai gandesti la noi
Nimic nu poate sa opreasca flacara dintre noi doi...

Peste margini as trece daca as putea
Peste ele as sari doar sa te vad, iubirea mea
Si orice as invinge doar sa ajung la tine
As invinge orice doar sa stiu ca e din iubire

Iubire asta cer si asta iti daruiesc eu tie
Asta vreau sa vad si asta imi dai tu mie
Viata mea straluceste de cand te-am cunoscut
Sunt implinit pentru ca e un nou inceput

Si aceasta iubire va dura sute de ani
Ca si lupta dintre daci si romani
Si la sfarsit cand amndoi vom zambi
Vom pleca departe, in zori de zi....

Un comentariu:

  1. Imi place.Tare mult.
    Vreau sa iti arat o poezie de'a mea..ei bine eu sunt incepatoare.:))
    Uita'te pe blogul meu si spune'mi o parere..
    "Multumesc prietene!";))

    RăspundețiȘtergere