luni, 14 decembrie 2009

Monolog 3

E vineri,
Tu sambata,
Eu duminica?

Stiu, continui cu aceste monologuri ca poate, poate, cine stie, le citeste cineva...
Si nu am de ce sa ma plang dar tot nu am gasit ceea ce caut.
Tu zambesti eu tac, tu te uiti la mine eu plec...
Nu nu mai vreau joaca dasta de copii mici.
Vino incoa, ba nu stai acolo sau mai bine vino, nu nu mai vreau.
Vreau si eu sa simt in suflet ca cuiva chiar ii pasa de mine.
Sau macar sa vad ca cineva asculta ce spun eu aici de nebun.
Dar nu se intampla asa cum vreau eu, e pe dos.
Parca e o conspiratie impotriva mea ca eu sa nu simt iubirea? Sau ce?
Nu! Gata, m-am saturat pun stop! Stii o sa astept ca tu sa vii la mine nu eu sa tot alerg dupa tine!
Cu astea spuse prietene am cam terminat si conversatia asta...
Sa ne auzim cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu