marți, 14 iulie 2009

Chiar daca esti departe

Chiar daca tu esti departe in fiecare noapte
Eu vreau sa te am langa mine aproape
Sa te stiu ca tu nu ai nici un gand trist ce te abate
De la zambetul tau si de la cuvintele tale:"Mamica, iti place?"

Chiar daca in fiecare seara noi am vorbit
Am stat cu orele la telefon dar nu ne-am plictisit
Am zambit, am glumit, ne-am pupacit, dar de dor nu ne-am lipsit
Nu o sa mai fie asa mare cand o sa ne sarutam in ploaie

Vreau ca in fiecare zi, tu sa fi cea mai fericita
Si cand nu o sa fiu langa tine, tu sa te simti iubita
Sa te gandesti la mine mereu, cand te uiti spre luna
Si cand o sa zambesti o sa iti aduci aminte de o gluma

O sa razi o sa te inveselesti dar nu ai sa indraznesti
Sami spui in fata, chiar ma doresti
Eu o sa inteleg ce se intampla si o astept
Vreu ca tu sa fi fericita si si eu sa te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu