vineri, 31 iulie 2009

Pentru ea

Stii sa deschis usa si imediat am intrebat
Cred ca eu te cunosc de undeva sau chiar te stiu defapt
Ea putin uimita a stat pe loc sa uitat cam mirata
Dar am trecut repede peste asta si am inceput sa o facem lata

Am stat, ne-am jucat, am baut vin, si sau sarutat
Eu nu puteam sa-mi iau ochi de la ea, parca eram fermecat
Nu mi sa mai intamplat asta niciodata
Am simtit ceva in adancul inimi ce credeam ca nu mai vine vreodata

I-am vazut ochi atat de verzi erau, nu ma puteam opri
Era atat de bine dar nu ma puteam gandi
Decat la ea si atat din cand in cand la cartile ce le aveam in mana
Si cand vena randul meu sa dau o carte jos cam asteptau, cam o luna

Atat de frumos si cam putin, nici nu prea mai era vin
Ma simt inca in transa parca am o senzatie ca ne lovim
Inca mai astept sa intre sa vorbim, sa impartasim
Ganduri si versuri, melodii si videoclipuri, dansuri si sa nu sfarsim....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu