vineri, 31 iulie 2009

Povestea ta

Ai vrut intotdeauna sa faci ceva special
Vroiai sa arati la toata lumea ca tu defapt nu ai egal
Ai vrut sa fi primul ce o spune in grup:"Am facut-o!"
Dar ai fost primul din grup care intra-devar ai placut-o

Ai vrut sa ai ce povesti copiilor tai
Ai vrut sa le spui ca tu nu ai fost unul din baietii rai
Ai facut tot ceea ce trebuia sa faci
Ai stat cuminte, te-ai distrat, si totusi ulri in draci

De ce nu ai putut sa fie altfel decat cum e acum
De ce nu poti schimba viitorul cand stii ca trecutul nu e bun
Ai incercat toate alifiile in viata ce a trecut pe langa tine
Dar acum ma intreb de ce imi povestesti toate astea, de ce mie?

Vrei sa iti duc povestea mai departe?
Vrei sa stii ca eu sunt ala mic ce le stie pe toate?
Vrei sa te intreb si eu acum pe tine tata
De ce vrei sa o faci tu mereu lata?

Iti inteleg durerea si te respect pentru asta
Dar nu inteleg de ce trebuia sa-ti bati tu nevasta?
De ce esti asa de rece si acum imi spui cu o voce calda
Ca eu sa nu trec prin viata asta cum ai facut tu ca alta data

4 comentarii:

  1. asta mie mi se pare un fel de...autoportret...am I right?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu nu este autoportret ci o idee generala...

    RăspundețiȘtergere
  3. mdea.. PLictisitorrr .

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac poeziile tale foarte mult...ideile. Felicitari pentru ele!!

    RăspundețiȘtergere