duminică, 19 iulie 2009

Un scop

Spunemi daca poti lupta pentru ceva nu vreau sa ma complic
Spunemi daca tu te crezi cel tare nu esti doar un nimic
Mic om ce nu poate vedea adevarul pur si luminat
Adevarul ce doare si a facut atatea rani si tot a continuat

A continuat a venit ca o furtuna si a plecat cam greu
A fost sa o alung de tot din sufletul meu
Am reusit dar nu am uitat, cate dureri mia provocat
Am rezistat si am luptat si uitema in fata ta, sunt soldat

Dar o parte din mine inca lipseste si nu o gasesc
Cred ca e cel mai important lucru si tot nu reusesc
Caut acest raspuns de cand a plecat o stea
O mica frumusete a plecat din viata mea

Drumul sa sfarsit si uitema de unde neam gasit
Unul in fata altuia si nu prea avem chef de vorbit
Eu stau nu spun nimic sunt pregatit
Poate sa vina sa ma ia dar sa stiu ca tu ai fost dragostea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu