vineri, 31 iulie 2009

In zori zilei

Zori zilei au venit, simt ca nu mai am mult, am obosit
Alerg in cerc doar sa-mi alin durerea, incerc sa fiu odihnit
Incerc sa gasesc accea persoana ce imi poate spulbera singuratatea
Sa ma faca sa ma gandesc la ea cand scaparea mea e moartea

Vreau sa simt ca e langa mine, ca ma tine in brate, e aproape
Sa ma uit in ochi ei si sa vad lumina ce o caut, dar e atat de departe
Singuratate, ce vrei sami faci tu mie, vrei sa ma seci de tot?
Vrei sa ma vezi cum cad la pat tu chiar vrei sa ma vezi mort?

Cred ca se v-a intampla si asta odata si odata, poate maine
Poate nu ai sa ma mai vezi niciodata sau poate la colt de strada dupa o paine
Sa cersesc sa fiu in lume ce nu am dorit sa ajung niciodata
Sa simt atata durere, atata singuratate, atatea sunt pe mine, atatea ma apasa

Ma impinge spre o groapa ce nu are fund, e infinit
Lipsit de orice putere ce o mai aveam in mine, m-am lipsit
Sper sa ajung mai repde la destinatia finala
Statia singur in iad cu peronul pe partea amara....

Un comentariu: