duminică, 19 iulie 2009

Raspunsul

Ma gândesc la prea multe probleme
Când raspunul meu nu e aici e în stele
E un raspuns mai complicat foarte amestecat
Dar pâna acum nu iam dat de cap nu lam mai cautat

Am stat pe o piatra si am început sa realizez
Ca pentru acel raspuns trebuie sa ma concentrez
Sa ma gândesc ce sa fac cu viata mea cu soarta mea
Sa gasesc raspunsul corect dar pentru tine asta nu va conta

Viata e ca nu joc de puzzel doar ca daca ai gresit
De aici nu o poti lua de la capat de aici o sa iesi învinetit
O sa simti durerea pâna adânc în suflet chiar si mai adânc
Pâna nu o sa mai rezisti si o sa ceri sa fi îngropat adânc în pamânt

Viata nu poate fi pretuita îndeajuns ea e luata în batjocura
Pâna când o sa ceri îndurare si o sa vrei o viata noua
O sa cazi la picioarele tuturor o sa strigi în gura mare dupa ajutor
Ai sa vi la mine si cu un chip ce nul pot descrie ai sami zici ca vrei sa te omori.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu