duminică, 19 iulie 2009

Motive

Chiar ti-am cerut un mic lucru din viata ta
Acela a fost un simplu gand ce nu-l pot uita
Un simplu motiv sa ma iubesti si pe mine putin
Dar tu nu, asa ca am sa te astept aici in mana cu un pahar de vin....

O sa te astept chiar daca o sa dureze o vesnicie
O sa stau pe un scaun o sa ma gandesc daca asta inseamna bucurie
Nu o sa simt nimic in jurul meu, o sa fiu eu cu mine adica doar eu
Viata inseamna durere atunci de ce tu vrei sa ma transformi in ceva mai greu

Vrei sa ma simt mai rau ca in iad, dar si acolo aveam un loc
Vroiai sa ma ingheti de tot sa nu mai simt nimic, noroc ca am gasit un mic foc
Un motiv sa mai traiesc mi-a sarit in cale, era acel foc
Ce nu ma lasa sa plec, nu ma lasa se parasesc lumea asta deloc

Am avut destule motive ca sa traiesc langa tine
Dar acum am observat ca tot ce faceam nu era bine
Am plecat, am facut bine, dar parca nu e la fel fara o bucata din mine
Asta a fost o poveste fara sfarsit, si un loc unde tu poti fi ferit....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu