vineri, 11 septembrie 2009

Din cer cu dragoste...

Si ma uit spre cer nu vad nimic interesant
Dar totusi niste nori se joaca cu mine, mi se pare palpitant
Stau intins pe spate si cu ochi spre cer
Si nu stiu daca voi apuca ziua de maine si sper

Sa traiesc asa in fiecare zi sa nu am alte probleme
Tu sa te uiti la mine si sa-mi spui ca ai zile grele
Eu sa te chem langa mine si sa iti dau un sfat bun
Si apoi sa stam unu langa altu si sa admiram o dara de fum

Sa ne imaginam diverse forme sa desenam pe cerul colorat
Tu sa imi zambesti si eu sa zic este minunat
Nu am mai trait asa de bine niciodata si inca visez
Dar totusi sper ca tu sa nu-mi spui ca eu delirez

E o lume ciudata recunosc asta cu mana pe inima
Si totusi nu va respect eu va vorbesc prin mima
Nu as vrea sa scot un cuvant nepotrivit si sa ne certam
Nu vreau sa ies din visul meu, eu vreau ca pe cer sa desenam....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu