joi, 10 septembrie 2009

Trecutul saluta viitorul la mijlocul prezentului

Mijloc de toamna si eu inca nu te-am visat
Nu este jocul la care eu sa castig am sperat
E ceva mai complicat dar totusi eu spun ca e adevarat
Si asta doare ca nu e vis e realitate defapt

Si eu nu pot visa cand realitatea ma inconjoara
E mai greu, intortochiat chiar pot sa spun si asta ma omoara
Ma ingroapa in andancime si dau de trecutul cel dureros
Unde tu apari in gand, eu intins pe spate, tu de mana cu un pletos

E de ne imaginat ce se intampla acum cu mine
Cand incerc sa dau de viitor dar prezentul nu suna bine
Si trecutul ma tulbura din toate punctele de vedere
Dar totusi eu caut iubire si asta inima imi cere

Cand trecutul a salutat viitorul la mijlocul prezentului
Atunci sa intamplat sa ma aflu si eu exact in centru
Si sa fiu izbit de toate planurile si amintirile mele
Si sa fiu pus la pamant de toate gandurile grele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu