miercuri, 30 septembrie 2009

Gen

Gen de ce ma faci sa zambesc cand sti ca nu am voie
Gen de ce ma faci sa fiu fericit cand stii ca nu am nevoie
Gen de ce imi arati o speranta cand stii ca nu mi-o dai
Gen de ce vrei tu sa ma amagesti cand stii ca dreptate ai

Gen am incercat si eu ceva mai nou, dar tu ai plecat
Gen am zis merita incercat dar nu a meritat
Gen am gasit si eu o lumina, o petica de lumina
Gen am vrut si eu sa vad daca chiar straluceste, dar nu e buna

Gen stii am scris asta asa la chesti inutile
Gen daca citesti acum inseamna ca e pentru tine
Gen sa nu te superi pe mine, de la o poezie
Gen stii cam doare ca nu am gasit si eu niste rime

Gen dar totusi uite ca a iesit ceva
Gen imi place ca incepe mereu cu gen, dovada
Gen viata e cateodata curva si necurata
Gen eu inca mai scriu si tu zici fama uitata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu