vineri, 18 septembrie 2009

Soapte

La mijlocul prezentului eu te chem pe tine
Vreau sa te simt te vreau langa mine
Vreau sa fim iar impreuna sa iti spun cateva soapte
Si apoi sa merge usor spre casa in miez de noapte

Sa vorbim o seara intreaga, sa ne uitam pe cer
Sa numaram stelele, sa fim doar noi doi, sper
Sa nu se schimbe nimic intre noi sa fim la fel
Sa ramanem asa cum am inceput, atata sper

Soapte dulci in miez de noapte eu iti spun
Si tu esti langa mine imi spui ca sunt nebun
Mergem mai departe si ne asezam langa un copac
La umbra lui noi stam linistiti si eu iti spun ca te plac

Mai bine ne plimbam doar noi pe langa un lac pustiu
Si tu imi spui mie daca e adevarat, nici eu nu stiu
E luna plina si cuvintele nu mai sunt de ajuns, ne sarutam
Stam intinsi pe spate pe iarba umeda si la cer ne uitam...

Un comentariu: