luni, 7 septembrie 2009

Un sut in fund

Stii in fiecare zi a fost altfel si ma simteam bine langa tine
De fiecare data imi ziceai lucruri noi si nu ma puteam abtine
Sa-ti spun si eu cateva cuvinte din inima dar nu am mai rezistat
Am pus mana pe un creion si pe loc am facut o poezie despre tine defapt

Multe cuvinte ce te descriu numai pe tine si pe noi impreuna
Multe intamplari ce ne-au apropiat atat de mult in lumea asta nebuna
Multe sentimente ce nu pot fi impartasite asa oricui si oricum
Multe seri la rand cand eu am venit langa tine si tu ziceai ca sunt nebun

E adevarat si cred ca tu stii asta defapt, dar nu bagai de seama ce fac eu
Nu bagai de seama ce spuneam, nu bagai de seama, ziceai ca sunt derbedeu
Dar eu cu gandu la tine in fiecare zi si nu ma puteam abinte sa nu visez
La noi, la tine, la multe intamplari cu noi si totusi zici ca delirez

Viata a fost dura si mi-a dat o lectie ce nu o pot uita asa de usor
Mi-a dat un sut in fund ca sa imi iau zborul catre un nor
Sa stau singur in lumea ce mi-ai creat-o tu si in care inca ma simt singur
Si totusi nu esti langa mine cand trebuie sa fie totul atat de simplu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu