miercuri, 2 septembrie 2009

Noaptea tarziu

Mii de stele pe cer, dar tot nu te vad printre ele
Tot nu reusesc sa dau de tine si mi se face lene
Stau pe loc si privesc in sus nu stiu ce sa mai fac
Parca nu-mi gasesc locul in lume, parca as face un pact

Un pact ce o sa-mi aduca fericirea mult visata
Sau poate o sa-mi aduca mai multa tristeste si tu esti indurereata
Incerc sa vin langa tine dar nu mai pot sa fac asta ca in trecut
Parca ai fii pazita de un scut demonic, dar timpul nu e pierdut

Timp avem destul dar viata e scurta din cate stiu eu
Si totusi imi vine sa trag de timp mereu si mereu
Sa pot ajunge sa-mi vad cu ochi mei, destinul meu
Sa te vad in fata mea, ca doar tu esti diavolitza mea

Sa ne imbratisam in fiecare noapte tarzie pe care o apucam
Sa ne bucuram de viata ce o traim si totusi sa nu stim
Cand sfarsitul se va apropia, sa stim cand pe pamant va cadea o stea
Sa o vedem sa ne punem o dorinta si sa ramana mereu noaptea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu