miercuri, 30 septembrie 2009

Spre intuneric 110 strofe

Bun deci astept pareri pentru ca e prima mea poezie de 110 strofe si de aici voi mai continua ce am inceput aici :D asa ca va las sa cititi ce am scris pana acum!!!! am avut si cativa martori o sai vedeti pe parcursul poeziei! :D bafta! gie! :))

Urban! Stuff...: 26 09 2009 (martor)
8-X ByBy 8-X .: 26/09/09 (martor)

Merg usor sa nu pasesc undeva gresit
Merg spre intuneric, merg spre infinit
Urc scarile ce ma pot duce jos de tot
Si nu ma opresc nu am cum sunt mort 1

Merg sa vad ce se poate inampla mai mult
Mai mult sa vad daca se poate am vrut
Dar sa intamplat si inca urc aceste scari
Imi dau mii de sentimente mii de stari 2

Nu stiu ce sa mai aleg de aici si pana la sfarsit
Pot sa aleg sa urc in continuare sau nimic
Pot sa stau sa mai astept inca pe cineva
Dar nu se va intampla mia murit de mult speranta 3

Nu mai pot crede in nimic si in nimeni
Chiar daca cineva din intuneric va veni
Imi va intinde mana eu o sa-l refuz
Nu vreau sa fac ceva gresit sunt confuz 4

Mai urc inca o treapta spre nimic
Mai urc o treapta incep sa ma complic
Am obosit parca as fi blestemat
Stau pe aceste scari, parca as fi legat 5

Nu gasesc ce scapare sa am
Nu gasesc nici un prieten defapt nu mai am
Caut un raspuns dar parca nu apare
Caut de aici o cale de scapare 6

Scarile mi se pareau din ce in ce mai infinite
Si eu nu stiam daca sunt marginite
Incerc ori ce sa pot sa ies de aici din infern
Dar nu reusesc nimic totul mi se pare etern 7

Aud un sunet ciudat ce se aude din spate
Dar nu ma intorc, nu vreau dar poate
Asta e scaparea ce o caut , nu cred
Merg pe drumul meu si astept 8

Astept o lumine ce ma poate ghida
Astept o indrumare, imi astept inima
A disparut ma abandonat in noapte
A disparut pe mine ma lasat deoparte 9

Nu mai am nimic, sunt doar eu si atat
Nu mai simt nimic si asta de mult
Vreau doar sa scap din inchisoare
Vreau doar sa scap de ce ma doare 10

Vreau sa stiu ca merg intr-un loc cu soare
Vreau sa stiu ca tu ai citit aceasta scrisoare
Vreau sa nu ajungi aici ci sa mergi in continuare
Vreau ca eu sa raman aici paznic si tu stralucitoare 11

Vreau ca lumea sa stie de unde ai plecat
Vreau ca tu sa ai o amintire de neuitat
Si eu aici pe aceste scari blestemate
Sa urc mereu, sa iau o pauza, am dureri de spate 12

Vreau libertate strig neincetat
Dar nimeni nu ma aude parca sunt inecat
Nu mai pot suporta atata durere in suflet
Chiar daca ea tot intra eu plang incet 13

Si tot urc aceste scari de zile intregi, nu mai suport
Vreau sa ma duc in rai, in iad, doar sa fiu mort
Nu mai vreau sa caut speranta ce nu e
Nu mai vreau sa merg pe scari, ce durere 14

Iti spun daca ai fi fost in locul meu, nu era bine
Daca urcai tu iti spun te opreai din prima, copile
Nu vreau sa simti si tu aceasta pacoste
Chiar daca odata o sa ajungi si tu aici din dragoste 15

Pentru ca am suferit din aceasta cauza
Iti povestesc, dar te rog nu vreau sa iau pauza
Pentru ca daca nu o sa mai urc un pic
Simt cum picoarele ma lasa nu o sa mai fiu bun de nimic 16

Totul a inceput cu o simpla fata
Odata ce am iubit si eu si ea ma lasat balta
Apoi am cautat in disperare
Aceea iubire ce niciodata nu dispare 17

Si am dat peste tot felul de fete cam ciudate
Peste fel si chip de fete ce parca erau furate
Furate de toate peisajele ce ma inconjurau
Numai la mine ele nu se uitau 18

Si uite copile sa intelegi tu mai bine
Din aceasta poveste tu esti cel ce nu iti convine
Nu iti convine ca nu esti inca iubit
Dar cum am dat eu peste tine aici in nesfarsit? 19

Pana acum cateva zile eram singur pe scara
Dar ai aparut si tu aici langa mine cu o lumanare de ceara
Ce ai avut-o aprinsa de cand te-am intalanit
Si pana acum sa mentinut focul, inseamna ca te-a iubit 20

Nesimtit sa fi fost tu pentru ca ai facut prostia
Sa o inseli cu alta cand ea te iubea
Prost ai fost tu copile ca ai facut acest pas gresit
Acum esti cu mine urcam aceste scari pana la sfarsit 21

Si in timp ce mai urcam noi aceste scari nemarginite
Am dat peste mici amintiri, cu gandul sa ne chinuie
Mici amintiri ce voiau sa ne arate adevarul cel nevazut
Cum noi doi, am inselat doua fiinte si am facut totul neplacut 22

Acum ne chinuim unul pe altu si este de nedescris
Stam fiecare pe scara lui, fiecare este inchis
Inchis in sinea lui si tot se gandeste
Si asa el usor pasul il grabeste 23

Il intreb unde te mai poti duce fiule?
Ma grabesc poate asa gandurile nu ma mai chinuie
Dar degaba o sa alergi pe scari
Tot o sa dai tu de acele emotii, de acele stari 24

Alergi degaba si degaba o sa obosesti tu in continuare
Alergi dar pe tine sufletul inca te mai doare
Si nu ai cum sa alini aceasta duerere
Chiar daca el de la tine asta cere 25

Nu am reusit nici eu sa fac aceasta performanta
Dar ma chinui de luni bune, tot caut o speranta
Caut si nu am gasit nimic si e tot mai intuneric
Parca simt, ma apropri de el, e tot mai puternic 26

Imi pare bine ca ai venit si tu langa mine
Dar in acelasi timp nu imi este bine
Nu imi este bine pentru ca vad altu care se chinuie
Il vad nu arata ca mine e mai tanar, nu e de bine 27

Cum puteti voi copii sa faceti aceste prostii
Inca de mici sa va apucati de iubire, porcari
Nu stii ce inseamna acea iubire adevarata
Pana nu vezi cu ochii tai, o iubire de mult cautata 28

O iubire ce nu poate fi atinsa de nimic
O iubire care in cuvinte sa nu o poti fi descris
O iubire ce o gasesti odata la o viata
O iubire ce e plina de speranta 29

Iubirea din ziua de azi nu mai e cum se pare
Este catalogata la bani si la valoare
Nu poti gasi iubirea in ziua de azi cu nimic
Nu mai vreau sa vorbesc gata nu mai zic 30

Dar tu ce inca mai speri la ziua cea mare
Tu ce esti acolo pe pamant si speranta nu iti moare
Ai noroc sa fi acolo jos, ai noroc
Dar eu si cu acest copil, nu mai avem deloc... 31

Ii spun copil deoarece inca nu a implinit varsta de 17 ani
Ii spun copil pentru ca el nu a ajuns sa munceasca pentru bani
Ii spun copil pentru simplu fapt ca nu a terminat inca liceul
Ii spun copil pentru ca inca nu a inceput sa-i cada parul 32

Si acum ai inteles si tu de ce il numesc mereu copil
Pentru ca el nu are nici o vina ca este aici, nu este capabil
Capabil sa iubeasca de la o varsta asa de frageda
Si totusi se afla pe aceste scari si in timp ce urca mai curge o lacrima 33

Dar acea lacrima nu este de tristete ci de bucurie
Pentru ca ea este inca jos nu pe aceste scari, e o implinire
O implinire ce a vazut-o cu ochi lui
O implinire ce poate aduce bucurie ori si cui 34

Ori si cui poate vedea iubirea ce il inconjoara
Iubire ce daca vrea, nimic nu il doboara
Dar el a cazut in pacatul cel mai mare
Si acum vede greselile ce lea comis si chiar il doare 35

Acest copil mi-a ajuns la suflet si acum simt si eu
Simt ce simte el si de doua ori mai mult, e greu
Nu pot duce aceasta povara cu mine
Nu mai pot duce nimic, nu mai pot face nimic, sunt obosit... 36

Chiar nu mai pot face nimic, chiar sunt neclintit
Stau jos pe o scara si ma gandesc, cat de mult am gresit
Deabia acum imi dau seama ce am putut sa-i fac
Doamne stiu am gresit dar totusi, urc si tac... 37

Urc si mai am de urcat destul, nu ma mai plang
Stiu am gresit acum pedeapsa cu pedeapsa eu strang
Nu am sa pot ajunge niciodata unde mi-am dorit
Nu am sa pot ajunge nici in iad, nici in rai, nu sunt primit 38

A trecut un an de cand urc aceste scari blestemate
A trcut de parca ieri incepeau durerile de spate
Nici nu stiu cate scari am urcat pana acum
Dar cred si sper ca pana ajung sa inteleg si tu ce vreau sa spun 39

Defapt eu vreau sa iti explic tie copile
Ca aceasta dragoste e mai bine sa fie tarzie
Sa nu te apuci de la 15 ani sa crezi in dragoste
Pentru ca varsta fiind mai frageda mai rau te abate 40

Te abate de la fericirile copilariei tale si amintiri
Te abate sa nu ai parte de viata ta si ajungi sa ai copi
Te abate sa muncesti, sa aduci ceva bani in casa
Te abate sa poti ajunge sa furi de la altcineva, dar nu iti pasa 41

Nu iti pasa pentru ca acum tu cauti numai bani
Cauti pentru ati creste copilul, sa aiba un viitor peste cativa ani
Esti obosit nu vreau sa te mai obosesc si eu cu simple cuvinte
Pentru tine acestea nu isi au rostul, dar sa le ti minte 42

O sa te ajute in viata ce o sa urmezi tu acolo jos, sau poate nu
Nu o sa mai ai sansa pentru ca esti aici cu mine, doar eu si tu
Suntem amndoi pe aceste scari ce ne duc spre intuneric
Eu nu mai vreau deja ma-m saturat, sunt plictist 43

Sa tot urc si sa ma tot gandesc sa ma chinui degaba
Sa nu mai imi pese de nimic sa stau eu, am zis gata
Nu mai vreau sa urc stau aici, e locul meu
Tu daca vrei copile urca tu, eu nu mai vreu... 44

Mereu am incercat sa fac totul sa fie cat mai bine
Mereu eu am fost cel care a cazut in pacat, mi-e rusine
Nu mai vreau sa dau ochi cu nimeni
Nu mai vreau sa fiu vazut, e mai bine 45

Incerc, ma chinui, vreau sa mai urc inca o treapta
Dar nu pot nu mai vreau, viata nu e asa de dreapta
Am gresit si eu odata si uitema cum urc treapta cu treapta
Asta e sa imi fie invatare de minte, invatare adevarata 46

Pentru greselile din viitor eu vreau sa fiu martor
Vreau sa fiu cel ce e impotriva lor, vreau sa le omor
Vreau sa nu mai existe aceste pacate
Vreau sa nu le mai vad, sa nu mai le simt, le vreau incheiate 47

Vreau sa raman singur pe aceasta scara
Sa il pot alunga si pe acest copil, nu mai vreau sa il doara
Vreau sa il duc in judecata si apoi sa il iert
Numai asa eu pot fi aici judecator, sa fiu cel mai drept 48

Chiar daca o sa raman o vesnicie pe aceste scari eterne
Vreau sa fac un bine lumii, sa nu mai fie nimeni aici, indiferent de vreme
Vreau sa indrept aceste mici sau mari probleme
Sa urc si eu mai usor aceste scari, chiar daca nu mai pot de durere 49

Dar indur si tot indur nu gasesc o cale de scapare
Mai urc o treapta, mai urc o indurare
O indurare ce vrea sa ma duca catre intunericul nul
O indurare si vreau ceva tie copile sa iti mai spun 50

Urban! Stuff...: 27 09 2009 (martor)

Sa iti spun ca lumea ar fi mai frumoasa
Daca voi ati putea sa mai iesiti din casa
Sa mai va plimbati prin acele minunate parcuri
Nu sa stati in case si sa va uitati la nimicuri 51

Pentru ca la televizor numai prostii se difuzeaza
Si cand te gandesti, cam toti din mass-media abereaza
Nu stiu de ce inca mai exista aceasta industrie
Nu stiu de ce ei sunt inca acolo, e o porcarie... 52

Si iti spun daca ai mai iesi din casa ai vedea lumea
Ai vedea minunate clipe, dar lumea e rea
E rea si vrea sa te tina inchis mereu in cusca
Sa nu mai iesi de acolo sa inveti ce spun ei, daca nu te musca 53

Sunt ca niste caini nu isi masor sentimentele decat prin bataie
Asa sunt aceste animale numite "parinti", vor sa te indoaie
Vor sa scoata din tine tot ce nu au fost ei vreodata
Vor sa fi tu cel mai bun dar mereu ei o fac lata 54

Nu inteleg de ce te trimit ei unde vor
Si de ce mergem noi inaintea lor
De ce trebuie mereu eu sa fiu vinovatul pentru ce a facut el
De ce trebuie sa fie asa si nu alt fel? 55

Copile si eu am crescut la fel de greu si doare
Cand stiu ca voi copii sunteti batuti, aveti mame nepasatoare
Aveti tati ce se imbata in fiecare zi, si va cearta
Si te gandesti ca tu te-ai nascut din aceste creaturi, viata e nedreapta 56

Dar totusi eu inca sunt inchis pe aceste scari uitate
Ce ma ia usor valul si mai trec peste povesti de noapte
Trec in tema tot ce nu este bun in lumea de azi
Tot ce trebuia tu cel ce ai fost aici, ca sa arzi 57

Sa arzi toate porcariile ce se difuzau la acele ecrane
Toate porcariile ce in mintea copiilor intra, asta chiar doare
Si doare prostia ce este peste tot in lume
Doare ca eu sunt aici inchis si nu pot face fapte bune 58

Sunt aici de ani buni ce au trecut asa in zbor
Sunt aici sunt doar un simplu trecator
Sunt aici ca eu sa fiu etern judecator
Sunt aici sa trimit inapoi sufletul unui jucator 59

Jucator ce a pariat cu sufletul ca nu poate pasi gresit
A pariat si uitel acum cum vine stanjenit
Stanjenit de durerea ce a provocat-o unei fiinte minunate
Durere ce nu poate fi de uitat daca din palme bate 60

Nu se poate rezolva asa de usor durerea lasata dureaza
Dureaza pana cand un inger vine si o penseaza
Cu ganduri bune si bucuri in sufletul ei sa fie mereu
Pana cand altul ca tine sa intalneasa si apoi sa dea de greu 61

De greul cel mai greu sa nu mai dai niciodata copile
Pentru ca nu ai sa poti sa te ridici, chiar daca nu mai ai zile
Zile de luptat sau de trait, zile in care te vedem fericit
Zile in care tu dupa dragoste ai tanjit, zile care azi nu iti arde de vorbit 62

Nu mai vrei sa zici nimic de acele zile minunate
Nu vrei sa iti aduci aminte, vrei ca si gandurile sa ti fost luate
Sa nu mai ai nimic in cap sau in suflet
Sa fi o simpla fantoma ce se plimba singura, doar cu un zambet 63

Si fericit sa fie acela ce iubirea o intalneste
Sa nu isi bata joc de ea pentru ca pacatuieste
Si daca o sa faca acest pacat divin
Sa vina alaturi de mine sa urce pana ne pedepsim 64

Pedepsim cu amintirile ce le avem din viata ce a trecut
Aminitiri ce ne arata ce a fost si cum a durut
Iti readuc aminte ca poate ai uitat durerea copile
Iti aduc aminte ca lumea nu e asa cum am vrea, sti bine 65

Vreau inca o data sa te iert dar nu prea pot
Vreau sa nu te mai vad pe aici , de nu e tot
Nu e tot ce imi doresc de la viata de judecator
Eu vreau sa te iert dar pacatele nu vor 66

Nu vor pentru ca ai gresit cel mai tare
Si cand ai putut sa nu gresesti tu ai gresit in numar mare
Asta e copile nu am cum sa te iert de data asta
Iti continui urcarea pe scarile astea, asta iti este soarta 67

Vei tipa la mine, cum sa nu te iert, tocmai pe tine?
Dar iti spun si eu am gresit odata si credema nu imi e bine
Nu imi este bine deloc sunt necajit
In fiecare zi eu stau ma rog, sper sa fiu ferit 68

Ferit de problemele ce ma apasa
Probleme ce nu ma lasa
Probleme ce ma cauta si pe acasa
Dar nu mai sunt de mult acolo sunt aici pe scari si nu mai imi pasa 69

Nu mai imi pasa nici de iubire
Nu mai imi pasa nici de cea mai calduroasa primire
Nu mai imi pasa nici de persoana ta
Nu mai imi pasa de nimic s-a terminat cu asta 70

S-a terminat cu toate sentimentele mele
S-a terminat nu mai am probleme
Am ajuns sa fiu fara inima sau suflet
Asa ca..........Copile nu mai pot sa te iert 71

Nu mai pot si o sa ramai aici cu mine o vesnicie
O sa urcam scarile astea, ce dracie!
Nu o sa ma satur niciodata de asa ceva
Cand vad unu ca tine incercand sa caute moartea 72

M-am plictisit nu mai vreau nimic
Nu mai vreau sa aud ceva de la asta mic
E prea trist acest copil si enervant
Cand eu ii spun ceva de bine el joaca riscant 73

Atat de riscant incant ar pune tot pe masa
Chiar daca nu are carti bune, nu ii pasa
El joaca in continuare acest joc periculos
El vrea totul sau nimic, o sa ajunga jos 74

O sa ajunga cu siguranta pentru ca nu e de el raiul
De el nu e chiar nimic mai bine sta pe aceste scari asteapta iadul
Este in asteptarea celui mai mare cosmar al sau
Il asteapta el crede ca e bine, dar e de rau 75

Dar destul am vorbit despre acest mic copil
Hai sa va mai povestesc depste ceva incredibil
Ceva ce o sa va uimeasca si nu o sa va iasa din cap
Ceva ce chiar sa intamplat in lume asta, ceva de neuitat 76

O data un baiat ce isi cauta o simpla fata
Nu a gasit nimic pana cand o lumina i se arata
O simpla lumina ce la ghidat spre o iesire
O simpla lumina ce lui i se parea divina 77

Si cand a intrat pe acea mica usa, i se parea ciudat
Dar el a dat peste o mie de intrebari, dar a ramas neintrebat
Chiar ia placut sa taca putin si sa viseze la acea lumina
Si nu se mai oprea din visat, pe acolo era si o luna plina 78

O luna ce ii spunea ca lumina e adevarata
E adevarata si chiar vrea ceva de la el, chiar era o fata
O fata ce cauta la fel ca el iubirea nemuritoare
Si vazand asta, ii curge o lacrima si chiar il doare 79

Il doare sufletu de bucurie si zambeste din toata inima
Cand o vede stand pe o banca in parc doar pe ea
Si nu mai are nimic in minte decat iubirea ei
Iubirea inimia si sufletul iale daca vrei ! 80

Ea a acceptat si el sa bucurat, erau impreuna
Zi de zi erau cei mai fericiti copii din lumea asta nebuna
Si nu le mai pasa de ce se intampla in jur
Pentru ca dragostea lor invingea orice imprejur 81

A fost o vreme cand ei erau ca impreuna zi si noapte
Erau impreuna ziceau ca nimic nu ii poate desparte
Dar intr-o zi sa intamplat si aceasta nefericire
El a pasit gresit ea a descoperit si a spus adio iubire 82

Adio si a fost pentru totdeauna, ea a plecat
Nu ia lasat nimic in urma, ea a uitat
A uitat tot ce sa intamplat intre ei doi, fara speranta
Acum el umbla pe strazi inghesuit de ingnoranta 83

E pierdut in lumea asta nebuna si mare
Nu mai are rost nimic pentru el, umbla in pijamale
E un om fara inima pentru ca ia fost furata
Cine a gasit-o sa il sune in data 84

andree andreea: 29/09/2009 (martor)
Urban! Stuff...: 29 09 2009 (martor)

Pentru ca am nevoie de acea inima si un suflet cald
Cand nu am pe nimeni aproape in ele sa ma scald
Si sa nu mai fac greselile ce m-au adus aici
Cand o sa mai dau de ele o sa le trimit dupa ciuperci 85

Probleme, probleme numai ele sunt in lumea asta pustie
Unde totul se rezolva cu cateva bacnote, poate o mie
Sau poate nu sunt deajunse si poate nu o poti cuceri
Pe acea fata care din prima clipa, ea in ochi te privi 86

Si totusi nu stiu cum pot uni a imagina
Sa vada numai femei in jurul lor, isi bat joc de persoana sa
Isi bat joc si uita de lumea reala in care ne aflam
Stau la colt de strada cu gulerul ridicat, de ei ne aglomeram 87

Plec din aceste ganduri ce mau intristat
Plec putin mai sus de o scara, o gura de aer am respirat
Si cand sa aflu ca un prieten drag a plecat
Eu si mai mult m-am intristat 88

Si nu am mai suportat, trist inecat, suparat
Dar m-am gandit ca el poate este intr-un loc mai minunat
E fericit unde este el acum, si ma priveste
Eu sunt aici jos el e undeva si il vad cum la mine zambeste 89

A fost trist dar a trecut si asta cam greu pe aceste scari
Dar vad ceva ciudat, sunt ca doua pasari
Nu le vad prea bine nu mai disting nimic in jurul meu
Obisnuit cu aceste scari, nu inteleg nimic, e greu.... 90

Vin la mine acele doua pasari si imi spun ceva
Ca si cum ele ar fi venit aici special pentru asta
Si da chiar au venit pentru mine sa imi dea o veste
O mica veste ce ma va bucura, ma poate scoate din poveste 91

Mi-au spus, ca daca imi voi da seama de gresala facuta
Eu voi fi eliberat din scarile ce le-am tot urcat, ce idee placuta
Si m-au pus pe ganduri aceste mici cuvinte
Am incercat sa gasesc raspunsul, dar numai sanse pripite 92

Tot incerc sa gasesc acest raspuns ce ma poate salva
Sa imi caut iesirea, sa imi gasesc speranta
Sa imi vad si eu paradisul meu, rosu sau alb, nu conteaza
Sa il vad cu ochi mei si sa stiu ca sunt acolo, inima imi vibreaza 93

Deja simt ca am gasit acest mic mister din capul meu, ciudat
Ma simt liber, ma simt bine, sau ceva amestecat
Vreau sa impart iubirea din nou peste tot unde merg
Sa zambesc sa nu mai fiu trist, in paradis sa alerg 94

In sfarsit, zambesc, si chiar ma bucur de mine acum
Ma bucur pentru ca stiu ca sunt aproape, sau poate sunt nebun
Nebun sa gasesc acest raspun ce ma facut sa imi pierd capul
Sa imi pierd si mintile curate ce le mai aveam, o sa devin eu vechiul 95

Vechiul eu ce am fost odata si eram mai ferict ca niciodata
Aveam si ceva mai special langa mine, da era o fata
Si cred ca nu am sa o mai gasesc deloc acolo unde am sa ma duc
Mai bine raman pe aceste scari, de ea vreau sa uit 96

Da mai bine nu ma mai chinui sa caut acel raspuns
Cand mie imi este mai bine aici, eu aici sunt bine pus
Sunt judecatorul ce face legea si ordinea sufletelor pierdute
Eu aici voi ramane pe vecie si promit, sa nu plec, sa ma impac cu gandurile 97

Cu gandurile ce mau atacat de fiecare data si mau lasat jos
Intins mereu pe acele scari reci si era totul asa de periculos
Da aici am sa raman m-am decis si asta este decizia finala
Eu singur judecator al acestor copi, voi sta aici de pomana 98

Fac un bine acestor jucari ce pleaca cu minte departe
Le fac un bine eu le alung din aceasta singuratate
Le duc in paradisul ce eu am visat la el odata
Le duc departe, mult prea departe sa uite indata 99

Am decis, viitorul ce eu singur mi l-am facut
Este viitorul ce nu il pot schimba, vreau nu vreau trebuie sa fie placut
Si sa am un zambet mereu pe fata mea
Sa nu uit de unde am plecat sau poate voi uita 100

8-X ByBy 8-X .: 30/09/09 (martor)

Voi uita de unde inima inca imi cere sa ma duc
Voi uita sa zambesc , voi uita sa mai plang
Nu mai are rost pentru mine nici un sentiment
Voi sta aici, voi urca si eu voi fi cel mai drept 101

Dar inca ma intreb cum este paradisul ce l-am visat
Cum o fi acolo cum este el defapt
Vreau sa aflu vreau sa stiu, cred ca voi trisa
O sa va spun un secret, am gasit deja scaparea 102

Mai de mult am gasit o usa ce imi ofera libertate
Am vrut sa ies odata dar am zis, merg prea departe
Dar acum asta e o sa plec de aici in sfarsit
O sa ies si o sa scap de acest chin infinit 103

Merg inapoi cateva trepte si le cobor
Cobor catre usa, cobor spre zbor
Merg catre libertatea ce o cautam de zor
Cobor la ea, cobor pentru un nor 104

Am ajuns la ea si stau in fata ei
Astept sa nu ma vada nimeni, hai si tu daca vrei
Deschid usor usa si vad lumina ce ma va elibera
O deschid total si vad cum trupul mi se ia 105

Cineva il ia usor si zboara departe
Vad in spate acele scari si simt ceva aparte
Da e fericirea ce iesea din mine
Era fericirea ce se bucura de o noua iubire 106

Dar deodata totul se intuneca in jurul meu si sunt speriat
Vad cum cineva ma intoarce la loc, zic nu e adevarat
Am revenit sunt acum chiar inchis intr-o inchisoare
Acum chiar nu mai vad nimic, nici o raza de soare 107

Gata imi spun adio de la tot ce am visat
Cel ce a avut grija de mine, ma condamnat
Sa stau in aceasta inchisoare, o eternitate
Sa stau aici asa degaba, nu mai pot visa la libertate 108

Bun deci cred ca a gasit un alt judecator ce il asculta
Un judecator ce nu face greseli ca mine, nu ma mai muta
Nu o sa ma mute nicaieri de aici, blestemat sa fiu
O sa stau aici cat am stat si pe scari poate mai mult, nu stiu 109

Gata imi pregatesc somnul de veci si nu o sa ma trezesc
O sa dorm aici pana cand, lumea nu o mai gasesc
O sa dureze mult stiu asta dar o sa visez frumos si curat
O sa ma gadesc la ea, la acel inger minunat ce ma ajutat 110 ....

Va Continua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu